Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4 B5 S4 Avant

Pierwsza generacja A4 pojawiła się na rynku w roku 1994 kontynuując tradycję słynnego Audi 80. Po swoim poprzedniku odziedziczyła głównie nazewnictwo (symbolami od B1 do B4 nazywano kolejne generacje modelu 80; pierwsze A4 opatrzono symbolem B5). Pod względem stylistycznym i technicznym A4 miało niewiele wspólnego z Audi 80. Dostępne również w usportowionych wersjach S4 i RS4, zaś model kombi nosi nazwę A4 Avant. W 1998 roku A4 przeszedł delikatny lifting. Trzy lata później zakończyła się jego produkcja.

Audi S4 - silnik
Audi S4 - widok z tyłu
Audi S4 - widok z tyłu
Audi S4 - widok z przodu
Audi S4 - kokpit

Generacje Audi A4

  • A4 B5   1995 - 2001
    Audi A4 B5
    • Wybierz generację

    • A4 B8 (2008 - teraz)
    • A4 B7 (2004 - 2008)
    • A4 B6 (2000 - 2006)
    • A4 B5 (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Wersje nadwozia Audi A4 B5

Silniki Audi A4 B5 S4 Avant

Lista silników:

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 Quattro Rote Kuss 77,12

Audi A4 Niunia 73,42

Audi A4  Cabrio Black S-Line 77,49

Audi A4 AVANT 79,74

Audi A4 77,79

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

Tomson696 40,71

kilex 77,19

damian1173 44,19

black_flower 90,57

kobi83 91,58

werner_beinhart 71,48

acieply 54,10

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

Przeciwmgłowe w zderzak przed liftem
Przeciwmgłowe w zderzak przed liftem Jako że w zderzaku przedliftowym halogeny występowały tylko w USA i są praktyczn...
A miały być tylko łożyska ;)
A miały być tylko łożyska ;) Witajcie, Od pewnego czasu w samochodzie doskwierało mi huczenie tylnych łożysk...
Z "życia" Audi
Z Witajcie. Wakacje niestety za nami, jak to zwykle bywa wszystko co dobre szybko...
ach te krawężniki !
ach te krawężniki ! dzisiaj rano moja żonka wpadła na krawężnik i niestety jedna opona rozdarta a dr...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A4
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC (195 KM)
Honda Accord
2.2 DTEC (150 KM)
Opel Insignia
2.0 Turbo ECOTEC (250 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Fiat Freemont FREEMONT BLACK CODE 3.6 V6 280KM 4x4 Fiat Freemont FREEMONT BLACK CODE 3.6 V6 280KM 4x4
Rocznik: 2014. Silnik: 3.6 207KM .
Cena: 134 500 zł
Zyskujesz: 9 500 zł Zobacz szczegóły »
Opel Insignia 2.0 CDTi Edition Opel Insignia 2.0 CDTi Edition
Rocznik: 2011. Przebieg: 138 624 km. Silnik: 2.0 96KM .
Cena: 46 900 zł

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4 B5 S4 Avant

  • Średnia ocena
    na podstawie 5 opinii
  • 3,41
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Audi A4 S4 Avant 2.7 T (265 KM)

debil ktory pisal komentarz pode mną nigdy w zyciu S4 2.7 bi-turbo nie jeździl, nie sugerujcie sie jego opinią, jeśli chcecie zobaczyc co potrafi samochod to zajrzycie na youtube gdzie znajdziecie filmy na ktorych S4 spokojnie "leczy" takie auta jak subaru Impreza STI czy jakies tam badziewne BMW Mpower.. zaden samochod o podobnej mocy nie ma szans z autem wyposazonym z w turbosprezarki (szczegolnie dwie)

dodał: Mpower to gowno
Audi A4 S4 Avant 2.7 T (265 KM)

caloksztalt nie jest zly biorac pod uwage jesli ma tym jezdzic moj dziadek. (nie mam juz zadnego) auto aktualnie jest do sprzedania.

dodał: maniek_mpower@op.pl
Audi A4 S4 Avant 2.7 T (265 KM)

Doskonałe połączenie samochodu sportowego i limuzyna (małej) Będzie do sprzedania w lipcu

dodał: jd@omeko.pl
  • Wady
  • - wentylacja i ogrzewanie
  • - silnik
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi A4 B6 Avant - galeria społeczności Audi RS4 Avant - galeria redakcyjna Audi A4 B5 Avant - galeria społeczności Audi RS4 Avant Nogaro selection (2014) Audi A4 B6 Avant Audi S4 B8 Kombi Audi A4 2001 Audi S4 Audi A4 Allroad Facelifting Audi A4 Allroad
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 20V (131KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: KinguŚŚ, 30.07.2014

    Samochód dostałam z instalacją gazową od mojego chłopaka(męża obecnie) już z instalacją gazową zamontowaną w Rybniku w zakładzie Marcar. Mąż użytkował samochód 4 lata i nie narzekał na działanie tej instalacji ja obecnie mam już A4 ponad rok czasu i byłam tylko raz na okresowym przeglądzie wraz z wymianą filtrów w tej instalacji w warsztacie marcar. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tego serwisu (doceniłam porządek na tym warsztacie którego brakuje niestety u innych mechaników a kobiety to zauważają) oraz byłam wdzięczna serwisantowi za przekazanie wszystkich szczegółów dotyczących mojego samochodu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

610 komentarzy

428 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~maiki~maiki

Do ~Adrian: Nie kupuj z takim silnikiem bo będziesz jeździł raz w tygodniu do kościoła żeby się pokazać a cały tydzień zasuwał autobusem do pracy a z resztą stare auto części kosztują a warsztaty liczą za audi...

~maiki~maiki

Do ~q: Hahaha bajkopisarz 1klasa tak tak lejcie do pełna i liczcie jak wam kasa z kiechty wyfruwa hahaha no i te 5litrów zejdz człowieku na ziemie 5litrów to nie wiem czy najnowsze ekonomiczne silniki mieszczą się w tym przedziale spalania co za bochomozy.

~maiki~maiki

Do ~paulina: takie obiawy może dawać przepływomierz powietrza,katalizator jak jest padnięty lub sensor położenia wału jest przyczyna a wiele niewiadomych trzeba podłączyć pod kompa i zrobić diagnozę.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 317
Przejechany dystans
21 520 284 km
Zatankowanego paliwa
883 600 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 687
Wydanych pieniędzy
1 991 814 zł
Średnie wydatki na auto
1 502 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 198
Wydanych pieniędzy
4 901 521 zł
Średnie wydatki na auto
3 696 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 326)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4 B5 S4 Avant

Na podstawie 3 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotrek, dodano: 25.06.2012 16:54

Auto: Audi A4 3.0E (220KM) Quattro Tiptronic Cabrio Jadąc z Poznania do Krakowa (krajowa 5 + A8, tj.obwodnica Wrocławia + A4) przy jeździe nieprzekraczającej 90-100km/h, w terenie zabudowanym do 60km/h (tylko kilka razy zdarzyło mi się "przycisnąć" dość agresywnie do 150-200km/h), to spalanie jakie mi pokazał komputer wyniosło 8.5l/100km - bardzo miło :) Myślę, że gdyby nie to, że kilka razy "przycisnąłem" autkiem, to zszedłbym spokojnie do 8l/100km. Wracając zaś do Poznania (tym razem nieco inną drogą: A4 + krajowa 11) samochód był obładowany 4 osobami i do tego pełen bagażnik, postanowiłem też jechać szybko, dynamicznie i czasem bardzo agresywnie, a więc co najmniej (poza terenem zabudowanym) 120-150km/h, zaś przy wyprzedzaniu TIR-ów gaz dawałem w podłogę - słowem: pełne czerpanie z radości jazdy 220-sto konnym kabrioletem :), to średnie spalanie wyszło mi 11.4l/100km, więc przyzwoicie :) W mieście raczej trudno zejść poniżej 15l/100km, autko po prostu lubi długie trasy, bo przy wolnej jeździe (50-60km/h - teren zabudowany) spala więcej niż przy 90km/h, a przy ruszaniu od zera, to strach patrzeć na odczyty komputera ;) Dach przez 90% trasy był otwarty, więc aerodynamika samochodu była przez to też nieco gorsza. No i gdzie się dało jechałem na tempomacie (90% trasy).

pełny raport Audi Cabrio 3.0 quattro

autor: Daro, dodano: 19.12.2012 23:50

Autem tym jezdze od ok miesiaca , narazie zrobiłem przeszło tysiąc km... na trasie w zime , non stop zakrety , śliska nawierzchnia i opony zimowe predkosc mniej wiecej 80km/h ale to nie srednia , bardziej max. Auto spaliło 7l. mysle ze na autostradzie na 6 biegu spali spokojnie nie wiecej niz 6l. Miasto zima normalna jazda 10l , jazda emetyta 9l , nie wiem jak w lato sie auto zachowa ale przynajmniej tak wyglada spalanie... Czytajac niektóre opinie bałem sie kupić to auto gdyż jak słysze ze 11l pali przy spokojnej jezdzie to troche ciezka sprawa... nie wiem ale mysle ze chyba silniki to maja do remontu. Moje auto ma ponad 300 tys km wiem ze to duzo ale przynajmniej nie jest kręcone jak wiekszosc aut jezdzacych po polsce... i skoro mi pali naprawde niewiele jak na te gabaryty i moc to mysle naprawde ze niektóre osoby musza chyba zrobić remont silnika. Auto fajna sprawa , naprawde mocny , komfortowy... i nie za najgorsze pieniądze. Fakt jezdziłem starsza a4 i napęd quattro lepiej sie spisywał albo przynajmniej tak mi sie zdawalo. Pozdrawiam i polecam auto

pełny raport Audi Avant 2.5 V6 TDI

autor: Paweł, dodano: 07.09.2012 15:38

Ten silnik we współpracy z manualną 6 stopniową skrzynią to rewelacja.Naprawdę polecam.Jedyny minus to rozżąd .Kosztuje jeszcze raz tyle co w 1.9 tdi.No ale kultura jazdy nie do porównania.To zaden traktor.Silnik pracuje tak jak benzyniak i jest bardzo dynamiczny.Spalanie to nie wymysł.Nalano do pełna bak aż widać paliwo no i po testach znowu do pełna. 4.6 to wartośc osiągnięta na autostradzie na 200km przy prędkości 100 km.6,5 średnie spalanie to takie na miejscu wioska miasto itd.przy normalnej jeżdzie . A 7 litrów to średnie spalanie przetestowane na autostradzie Niemcy Śląsk na dystansie 900 km i jezdzie 200 km jeśli siędało a tak pozatym 156 140 itd wedle przepisów.Palił oczywiście przy 200 jakieś 12 litrów bo przyśpieszenia itd no ale po 900 km średnia 7 litrów no a jazda naprawdę szybka.No ale trzeba umieć jezdić aby takie wartości osiągnąć.Mam na myśli zero nagłych przyśpieszeń.Autko musi płynnie jechać.Pozdrawiam

pełny raport Audi Avant 2.5 V6 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4 B5 S4 Avant

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4 B5 S4 Avant

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne Audi A4 B5 S4 Avant

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także